Judgementday

Sjukgymnasten kom med hårda bud och rekommendationer som inte klingade särskilt väl i min skalle ialla fall.
Tänker inte sitta här och gnälla men eh ni hajjar säkert..

Idag var det 3,5 timmar lååång föreläsning. Skoj men väldigt tufft att vara engagerad hela tiden må jag säg.

Hann även med lite träning, 20 minuter på crossen och sedan tränade Bosse och jag våra ben och söta rumpor!

Imorgon blir det föreläsningar mellan 9.00 och 15.30 - jobbigt men så intressant så ska snart sova så jag orkar med morgon dagen.

And.. saknar min Petra så sjukt mycket ♥
Puss på re..


Lets make out!

Kommentarer
Postat av: petra

asså jag är ju typ lite av en kändis på din blogg. Och alla i ume är säääkert sugna på att veta vem jag är. Så jag måste ju komma upp och hälsa på!

Vad sa sjukgymnasten?

2009-01-21 @ 05:26:25
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0