Min Prinsessa,

Hon kom nyss i från Vetrinären i Slöinge.. I morse körde jag dit och lämnade henne, hon var väldigt rädd och ville inte att jag skulle lämna henne i från mig. Hon klängde sig fast så jag nästan var tvungen att slita henne från mig. Det gjorde mig väldigt ledsen :/
4 timmar senare fick jag komma och hämta henne. Hon har ett långt sår på magen där de skurit upp men det var fint i hop sytt. Inger var väldigt trött när jag hämtade henne men blev pigg då jag kom, aw Honey ♥.
Vi körde hem och hon fick lyx mat. Nu en kvart efter vi kommit hem äter hon sin mat och springer runt som inget hänt. Inger mår alltså prima, min lilla älskling!

                                                                                               En trött Inger, men välmående

Tänker även mycket om kriget i Gaza.. Har svårt till att ställa mig på någon sida då jag är kluven.. Har inte Israel rätt att försvara sitt land då Gaza under en lång tid skjutit in raketer där? Jag vet att USA hade iallafall gjort likadant.. Skriv gärna en kommentar och säg vad ni tycker om invasionen i Gaza..

♥ Always yours, em


Kommentarer
Postat av: petra

ett sår på magen? why?

2009-01-08 @ 07:28:01
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: oscar

ser ju förfan ut som en hårig ål!

2009-01-12 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0