Punch for your life!


Igår höll jag mitt andra punchpass och det är så sjukt roligt! Det kom 53 personer  kontra förra veckans ca 30. (salen rymmer 70) Grymt kul,  det tar sig ;). Det var några kända ansikten så som Bosses (såklart), Catalina, Malin och Simon, hemskt roligt att ni kom och jäklar vad de kämpade på bra :)


En annan sak som jag vill upplysa er om är att JAG HATAR ATT PLOCKA ÖGONBRYNEN - its so gay och gör ont. Ibland önskar man att man vore kille! Samt att få Keson att stanna på mackan är tufft :)

Freaky friday - knälab och sedan lte träning. Får se vad fredagskvällen skall innebära ;), vet iallafall att frugan, hon ska vara med ♥

Nu mot anatomiiiin ( som faktiskt är roligare än vad det låter :)

Kommentarer
Postat av: petra

åh jag sa ju att det skulle gå bra smulan! 53 personer är ju grymt bra! grattis igen till ett lyckat pass.

2009-01-23 @ 11:33:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Tönten vettu!

Finfint pass igår!

2009-01-23 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0