she did leave me...


...But only for a while...


Precis, Petra har visst åkt till Thailand.. suck men jag unnar dig det min favorit. Du kommer sola och bada. Ha sjukt kul
och tänka en massa på mig som pluggar hihi.
Petra idag har jag pluggar jätte mycket anatomi (- typ) mellan proteintjaffs suck!



Vill även tillägna en rad till min andra favorit Oscar Semb! Finns ingen bättre vän än honom när det gäller. Är skönt att ha en kille som bästavän. Han kan svara på allt och orkar lyssna på mina dåliga utlägg och tjaffs :P
Tummen upp för killpolare - yeah!

Petra kommer tänka på dig..  men ha så roligt (L)

Ems middag en måndag
♥ Kycklingfilé - stekt i honung och lite thaisås
♥ Stekta grönsaker
♥ Cashewnötter
♥ Turkisk youghurt på toppen
- delicious.


( vilktigt att stava rätt, läsarna har tydligen felstavar radarn på ;)
peace out dude.

Kommentarer
Postat av: Parkmanninen

Bild på maten tack!

2009-01-26 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0