Skakar och njuter

DagenS Punch out-pass var då avklarat och jag & Bosse kämpade som bara den, fick till och med röda och blåa märken på underarmarna, (så det är inte självmordstrams utan bara våld på punchen.)  Efter ett kanon pass så solade, bastade och duschade vi. - Sjukt skönt!  Så kommer alla mina måndags pass se ut framöver. Så skönt och så avslappnande. Hoppas att alla blir inspirerade till att göra det samma.

Nu har jag nyss kommit hem och ätit en portion havregrynsgröt och ska snart krypa ner och se på något bra på tv:n.

Träningen känns sjukt bra! Imorgon drar jag och Bo på gymmet och crossen sen blir det sjukgymnastik. Resten av träningsveckan kommer bestå av mycket punch men även lite spinning och förhoppningsvis något dans pass.
Det finns ett funk pass som jag är sugen på, aerobic dance vågar jag mig inte på än :P

Nu blir det till att hoppa ner i sängen och hoppas att mina händer slutar skaka så jag kan skriva anteckningar imon.

Puss på re!

Kommentarer
Postat av: Sis

Slave... grrr..

2009-01-19 @ 21:12:56
Postat av: malin

antar att de var du som skrev :) jaa jag tänkte försöka få med min syster o träna när hon kommer på onsdag. ska försöka få med henne på ditt pass :)



Hänger du med på spinning imorgon???

2009-01-19 @ 21:20:18
Postat av: petra

vad duktig du är! härligt att höra att du duschar med för den delen;)

2009-01-20 @ 08:35:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0