The place to be?

REEEEX! Ja men kanske det. Det är grymt bra mysik, mycket spännande folk och go stämning. Dock är det lite väl mycket folk så det knappast går att dansa men ett bra ställe att varva Corona med :)

Anywaaay, Där var det parteeey igår :) Dagen började med Punch out 60 min, med en armbåde i halsen en smäll på hakan men sjuuuukt kul denna lärdag. Jag och Bo var som gaaalna :)
Efter ett tufft pass blev det bastu x 2 bubbelbad och dusch - mys och sedan hem för att fixa och trixa med kvällens outfit.

Förfest serverades hos Simon Eriksson istan och där vankades det drickspel och guitar hero - sjukt bra band bildade vi!
Rex - där höll vi igång dansmovesen till halv två sen blev det käk och ser man på,  vi blev  erbjudna en biltur! Sweet.

Elin sover fortfarande hihi jag fördriver tiden ;)

Haha blomman kommer från Olles midsommarkrans tydligen så det är inget jag hade på mig ute ;D


 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0