Time for breaaaak!

Ja nu tar jag mig en välförtjänt rast. Har suttit med den förbaskade hemtentan ett bra tag nu.. Så nu tog jag mig en rast som innebar, american breakfast hihi, lek med Plinger (Ingers nya namn) och en chokladbit, fint ska ni veta & blogg!



Idag vill jag inte göra något, vet ni varför? korrekt - det är svin kallt. Har två par vanliga sockar och ett par raggsockar men mina fötter är ändå som istappar :/  Feel sorry for me thank you.
Blir en sväng till stan ikv för en Smoothie med olle, japp Olivia den lilla fjanten!

Imon ska Plinger till vetrinären, poor little girl.. Tror att hon kommer få en tratt runt halsen så hon inte kan slicka på såret hihi.. Kommer bli ett par hemskt roliga dagar framför mig, Haha stackars lilla djur men jag kommer ha såå kul åt henne hihi, vilken matte, jovisst.

Åter igen- PRIMADONNAS OF THE GUTTER - Lördag på B&B 24.00 BE THEEERE!


♥ Always yours, em

Kommentarer
Postat av: petra

hur gick det med inger?

2009-01-07 @ 08:31:38
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0