Är du skadeglad, läs inte inläggets intro please ;)

När man trodde allt var lugnt trots allt....

Så fick jag leta mig igen hela terminalen efter kundservice, (vill även passa på att säga att jag har en FET ryggsäck, en två stors bags, en datorväska, en iller i bur, handväska) Efter att ha hittat det, brutit ryggen och svettats lite.. Kommer fram Tanten i luckan säger du kan ju chansa och ta tåget till sthlm och hoppas du hinner med tåget där till ume.. Men.. erm det går typ NU. Jag får Springa i 120 ut ( glöm inte all packning ) hittar tåget men får inte hoppa på där för Inger är med.. Springer vidare, vill skrika och lipa men jag är en fighter så jag springer vidare.. Kommer inte igen dörrenför alla värskor. Samma sekund jag slänger in dem hör jag tjutet av vistelpipan att det var dags att åka..
Sätter mig ner kollar ¨påbiljetten, sweeet tåget kommer in 20.50 och tåget till Umeå går 20.40.. I love my life right now..

Tänkte börja inlägget så här egentligen... :)
Nu fick jag dåligt samvete.. Att jag är så aarg så att det går ut över mina kära vänner men Eric delen står jag fast vid!


Ska berätta något bra och nyttigt istället kanske.. erm ah vad kan det vara.. Jo vad på grymt bra humör i lördags, kan bero på att min favvo kicka väntade på mig hela dagen och att mitt favorit band skulle spela men mitt sätt att komma in i partymoodet funkar alltid, läs och lär...

♦ Soooov ut
♦ Planera inget annat parrttyy all day
♦ Mingla länge på systemet tills du hittar dina favvisar
♦ Ta ett lååångt bad, annars dusch , girl shave your legs!
♦ Träffa en favorit och laga smaskig mat med läsk till hihi
♦ Dunka igång musiken och drickandet tillsammans med att du fixar dig

By the time du är festsnygg är  du redan lite kuckilurig och har tagit massa fina kort, hur kvällen än slutar var förfixet grymt!

Detta receptet använde jag och Petra och vi hade en sjuuuuk kväll. Bandet var så jävla bra, stod längst fram och diggade med mina homiZz, det vankades VIP och free beer, lite efterfest på det.. men måste säga konserten var fet men det var även min och Petras förfix*

hu, i miss you allready P.J!

Damn är fortfarande sur, endast hångel kan få mig på bra humör, usch jag använde det äckliga ordet, med kyssas låter lite fjolligt i nu läget! ;D


  
 

Kommentarer
Postat av: petra

saknar dig med duvan. så mycket så mitt hjärta kam gå i tu!

2009-01-13 @ 07:32:22
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0