Well well...

Nu bloggar jag för lilla idamari som har några tråkiga timmar på jobbet.. nu ska du få höra vad jag gör :)
Sitter just nu och jobbar med hemtentan, vilket suger hårt i och med att frågorna är kassa och har ingen mening? Som vanligt, i diont like.. men jag kämpar..

Annars ska ni veta det har hänt lite spännande saker med.. Köpte en ny mobil. Minns säkert att jag tappade min  dagen innan julafton..
vill även poängtera att alla nummer ligger fortf kvar där och går typ inte att få bort.. En support kille jiddrade om en internet sida men det var som
ett främmande språk så suck big time.. men min nya är en riktigt babe and i lööööve her..



Igår spenderade jag kvällen men min favorit Kicka, Petra, vi körde lite bil, såg film och käkade popcorn, ah vi har så sjuuuuult kul tillsammans, i love you marsvinet ;) på torsdag ska vi scrapa heeeela dagen låååång...


Så vad kan en sådan här regnig och ruskig lördagskväll innebära? ah you tell me ;)

Kommentarer
Postat av: Idamari

Denna hemtentan, den suger pung. Ska hem och kämpa med den hela kvällen. Här är det inte regnigt men 23 minusgrader. BURR! Saknar dig. Puss

2009-01-03 @ 15:01:12
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0