Air condition and confidence boost + someone very special

Givetvis som alla andra jenkare har vi också aircondition och utan det hade jag nog tuppat av idag. Värmen är craaaazy. Jobbade till 12 sen efter det har jag konstant cyklat typ. Var i stan och det blev en rejäl update. 3 kjolar, två linnen, ett skärp, ett bar solbrillor, en sjal, puder och väska. Slingade även håret idag. Riktigt somrigt och fint. Efter min cykelrunda och mys hos syter var jag både svettig och slut och fick åka hem och duscha. Sedan blev det Tacos med Brosan och vidare till kvällsfika hos Mormor & Morfar. I morgon kommer lilla Ellen och vi ska ses på kvällen hoppas jag, dock slutar jag kl 22.10.
Vem vet i morgon kommer kanske bild på nya looken.

Till något mycket viktigare. Med risk att låta som en överdriven fjortis men Eric är för mig det allra käraste och enligt mig den bästa pojkvännen man kan ha! Önskar er alla en sån pojkvän för han är underbar. Han talade in ett sjukt sött meddelande på telen idag och det gjorde mig väldigt glad!. Vi kompleterar varann så bra. Är så glad över att träffat honom.♥



Förresten bokade just en resa för mig och My till stockholm där jag skall gå en utbildning - bodybalance och sedan ska jag och My på Shopping ruuunda och bara myyyyysa :):):) Innan dess blir det utb i core

Kommentarer
Postat av: paula

när åker du till stockholm då?!

din lilla buse, shopping gör en glaaaad

2009-07-03 @ 07:04:39
Postat av: Anonym

i slutet av september:D

2009-07-03 @ 10:24:49
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Mysan

åhh sjukt bra resa vi kommer få! I BB´s tecken ;) hehe

2009-07-04 @ 00:34:50
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0