En tripp till Umeå

Pappa säger: jag tänker inte sitta hemma och häcka när jag har semester. Vi kör upp tll umeå.. och det gjorde vi. Tisdag eftermiddag satt sig mamma pappa och jag i bilen. 11 timmar tog det att köra.  Vi kom upp kl 4 på morgonen. Idag uppe med tuppen och körde mellan Rusta, Mio, Jula, Jysk m.m. En säng kom på plats, micro,dammsugare,strykjärn,utemöbler med mera. I morgon blir det 11 timmar tillbaka. umeå är mysigare än vad jag kom ihåg. Ville hinna me dett pass på iksu men tiden var knapp. Men har hela hösten på mig att träna rejält :)

Lägenheten är klockers och jag längtar sjukt mycket tills jag är på plats på riktigt och jag och eric kan laga tacos VARJE fredag. 

Petra snackar om att åka till norge, Riktigt roligt för dig, men inte okej att ha dig i Norge då vi inte kan snakca i tele varje dag?? And jag vill åka utomlands, vill inte jobba, vill hälsa på i dalarna igeeeen. 


Kommentarer
Postat av: anna

jaaaa! hälsa på i dalarna låter kanon:D alltså om du menade grycksbo;) hihi

2009-07-10 @ 16:25:40
URL: http://annasens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0