*Ica Maxi och Helsingborg

Den senaste tiden har inneburit mycket jobb vilket resulterar i mycket cash - me like. En rolig sak är ju att jag hade en kontrollant i min kassa för några dagar sedan, alltså en minderåring som ville köpa cider utan legg. Men Ack inte hos mig inte.. Got ya, loser.
Efter både fredag och lördag stängning fick jag en välförtjänt halvdag och jag och mamma och pappa åkte till Ikea för att kolla på möbler och grejer till mig. Många godbitar, skall tillbaka på tisdag. Och snälla Ida har lovar mig en liten hörna till en väska så det är snällt :)

Eric Sens varför dalarna nu? Känns inte vettigt, eller kanske ovärt att vara i halmstad utan dig? Typ! Well.. jag vill ta en sista minuten och sedan ska jag börja spara till nästa års usa trip, blir nog ingen usa detta året. Kasst av mig. Det är en årlig trend men ack ack. Dubbelt upp next summer.

Peace out

Kommentarer
Postat av: petra

är det inte värt att vara i halmstad?!?!??!?!

2009-07-06 @ 07:46:23
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Mysan

Emelie Persson: Varför vara i Halmstad nu? Vi borde umgås! Tagga för sthlm! ;)

2009-07-06 @ 12:49:25
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0