Long time no see

.. Det brukar vara en vanlig rubrik hos mig just nu.. Sorry.

Nu har jag firar my big 21 :) wooohooo.Det blev givetvis Tacossom stod högst på min meny följt av mammas utsökta risecrispies tårta och cheesecake. Min familj och mina favoriter, Petra & Eric var samlade. Det blev ett högljutt och fartfyllt klas ( ej så ovanligt hos Familjen persson ) och sedan en sväng till Cafét.

Tack till alla som hörde av sig på min födelsedag. Fick även en liten överaskning, min underbara Lilla Mysan skickade ett blombud som jag fick idag. Sweetest thing ever, saknar dig kexet, vill ha någon att reta lite ;) u me iksu and Droskan baby;) Fick fina presenter, exempelvis ett jätte fint halsband med ett hjärta och ett par öronhängen av min Eric :)

Idag lämnades Eric av vid bussen, TUNGT. Jag slavade sedan på Ica och åkte sedan till GEkås, thoohoo.. Kö typ 5 km??  men jag är ju kvick i svängarna så jag trängde mig före och vips var vi inne. Dock slog Karman till när vagnen vår blev snodd, men so, vi var ju inne;) Köpte gardiner och smått till nya krypinet.

Nu har jag dushat, peelat kroppen och gjprt hårinpakcning, Pyjamas på och snart blir det hangover - filmen förstås.
Eric , he´s the best

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passar att kolla på filmen när jag är borta? annars sover ju vissa hela tiden ;) <3

2009-07-28 @ 22:00:28
Postat av: Jessica

Hej gumman! De är köpta på halmstad bokhandel! Hur har du det här hemma? Kramar

2009-07-29 @ 14:22:05
URL: http://laid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0