Trafikstörningar? - ja i mitt huvud.

Håller på att bli galeeeen. Bokade för en månadsen en resa tillbaka till Umeå. Nu har jag bestämt mig för att köra upp, alltså inte sälja min älskade. Vilket betyder att där står jag med en tågbiljett.. Köp den? Ja men du snälla. Gör det??

En hemlis är påväg ut.. fixar det inte.. måste berätta. Eric ska flytta in hos mig hihi. Jag är så laddad och vi kommer få det sååå mysigt :). Puh, det kändes skönt ;).
En annan sak är att jag inser att jag typ endast jobbat denna sommar och ingeet mer.. Bittert att jag då jobbar till en dag innan jag åker så det verkar inte bli mycket mer än jobb i sommar? 

Nu borde jag byta om för jag cyklade hem i ÖS REGN! och jag är aningen blöt.
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Äntligen fick jag något att läsa. Men du, ingen av gör något roligt i sommar, men, sen har vi vår tripp till Sthlm = grymt! :)

2009-07-30 @ 14:37:08
URL: http://my
Postat av: Anna

får grattuler till att bli sambo, eller vad säger man?:D hoppas ni har plats för en syster som vill komma upp och hälsa på framöver;):D eftersom att du inte pallar dig till grycksbo så får man väl lov att åka upp till umeå och våldgästa istället:D

2009-07-30 @ 22:00:19
URL: http://annasens.devote.se
Postat av: Anna

Grattis! :) Vad kul att du och lill-Eric ska bli sambos!!

2009-07-31 @ 18:05:47
URL: http://annalinneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0