En miljonvinst

Idag fixade jag mina naglar hos en ny tjej som hette Malin. Hon bodde i ett otroligt hus, miljon(er) villa. Underbar inredning, en liten hund och var gravid. Kunde inte låta bli att börja drömma och längta.. Men det är många dagar fram tills typ trettio så... men ja kan väl inte rå för att jag har den amerikanska drömmen som alla andra amerikaner att bo i en lyxvilla, vara hemma fru och gå och fixa naglarna och även sköta hushållet såklart...

Så jag köpte mig en Sverigelott och drog storvinsten på 50:-.. Inte helt pjåkigt dubblade iallafall min insats ;).
Fortsatt kvällen med Cissis födelsedagsfest i Steninge. På menyn stod lax, nypotatis och vitvins sås. Mängder av cosmoplitans, rosé och avslutades med hallonfromage och skumpa! Vi spelade kubb och jag var riktigt duktig om jag får säga det själv!. Efter en lyckad fest med mina tjejer och lite grabbar bar det av hem. Efter sommaren drar det igång för de flesta av tjejerna. Cissi - juridik i Lund Olivia - Båstadakademin, Helena - Bibliotikareie Lund, Sandra - Sambo och Karolina fortsätter i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0