Ledig och tränar

En ledig dag - underbart. Började dagen med ett möte om utbytesstudier och sedan mötte jag upp Mysan ♥ för ett hårt gympass - triceps & bröst, de nya favoriterna..
Hem för att plugga men istället somnade jag och Eric, opps. Sedan på och skriva det sista på den individuella uppgiften innan Afro power dance (55) Det var riktigt roligt och det bästa var när instruktören skrek: skaffa löss istället för skaka loss haha. Något som jag tvungen att kommentera efteråt ;)

Frugan möttes upp med mig och vi traskade till Mariehem och handlade lite för att sedan se på Private Valentine med Jesica Simpson ;) Ny målade naglar och väntar på kärleken min.
I morron blir det tidigt långprommis följt med en löprunda och om kroppen & knoppen är i form, lite Afro igen.
Go´natt

Kommentarer
Postat av: petra

du skriver aldrig om mig länbgre. har du glömt mig?:(

2009-05-21 @ 08:39:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0