Ni vet det redan..

its  f r i d a y. Och det har varit en underbar fredag. Dagen började med at sova ut och jag och Eric låg länge i sängen innan vi bestämde oss för att gå upp. Sen promenderade vi en sväng. Hem på med nya kläder och promenera ner till stan med en av mina favorit tjejer , Mysan. Till Droskan för att äta lunch,  d e l i c i o u s  som vanligt. Vidare mot stan där jag och My försvann i kalendervärlden och stod och beundrade alla möjliga varianter. Vi fortsatte mot andra favoritaffärer som Ordning och Reda, Åhlens, Kii & Lagerhaus.

Bussen hem för att ta en skön och lång löptur i solskenet. Det gick väldigt lätt och jag hittade mig till sist en liten bäck där jag satt mig ner för att svalka av mig lite :)

Nu blir det kvällsmat och deg.

 
Droskan och Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0