Skulle jag gått upp?

Vissa dagar ställer man sig den frågan.. Men det är inte hela dagen som varit jobbig alltid, inte för mig iallafall.. Min har snarare varit eftermiddagen med en tråkig föreläsning, punktering på cykeln, kommer hem med vaniljsås på hela dörrmattan, får leta efter kläderna och sakerna illern har gömt, ingen som nappat på lägenheten på tvistevägen och ingen lust till att stöta på ännu ett problem idag. Punchout smilet på dock kommer skaran vara liten då det är hockeymatch..

Antingen uppmärksammar man och adderar problemen och blir less eller styr man upp den direkt och ser möjligheterna.. Vaniljsåsen- slängdörrmattan, stjäl en cykel, betala lägenheten och se glad ut, Hoppas att föreläsningen gav mig något? Va glad över att de få som kommer komma gör det för de verkligen tycker det är roligt.,

Nu pallar jag inte mer, tänker läsa min nya E l l e  t i d n i n g, vänta på att de kokta grönsakerna skall bli klara, göra lite riktigt potatismos till min ungsbakade falukorv. God natt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0