Tvätta + städa, ordning och reda

Vanligtvis är mina söndagar stressfyllda och ångest finns även med på en hörna.. har jag pluggat tillräckligt denna helgen? Har jag tränat? framförallt om jag varit ute och festat.. då är man både trött och inte alls sugen på att träna som man borde.. men denna helgen gott folk har jag inte gjort något vettigt eller borde jag kanske säga för en gångs skull gjort något vettigt. Bara gjort det jag absolut helst har viljat göra? Ja grillat, myst med my, hängt med Eric världens finaste och bara varit mig själv? Var på Punchout med Eric i går, riktigt roligt :)

Men åter till städning odyl. Har nu hängt tvätten på tork, dammsugit och tvättatgolvet.. Nu återstår bara en löptur, göra riktigt god kvällsmat och se på G o s s i p, om jag vill för jag gör ju precis som jag vill denna helgen :)

Peach out and enjoy life.


Feel free to do whatever

Kommentarer
Postat av: Ida

Gu va härligt det lät, man borde göra så oftare:)

2009-05-03 @ 16:06:07
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0