Tyra fan?

Ashley Madison... LIFE IS SHORT, HAVE AN AFFAIR 

Är en otrohetssajt som presenterades på Tyra Banks talkshow idag.. Den går ut på att gifta framför allt kvinnor lättare skall hitta någon som ger dem det de inte får ut av sitt förhållande.. Någon att prata med, ågon som tar ut dem på dejt, någon som uppskattar dem. Vem, vem uppmuntrar till för det första  O T R O H E T  och sedan för det andra att vuxna personer med barn skall vara otrogna och fördärva inte bara sitt egna men andras liv?

Det var en kvinna som legat med 100 - 150 män från den sajten under ett halvår. Vet inte om jag skall säga Way to go eller att hon måste vara den mest patetiska människan som gått i ett par skor?

Hur som helst blev jag så inne i showen att jag brände mina köttbullar :/

Dagen fortsätter med att slänga i sig de brända köttbullarna, till sandy och se på hockeyn. Slåss på punchouten och hem och duscha hos världens bästa Eric.

Peace out  - och Ashley Madison är inte en bra idé, så få inte för er att testa!

Kommentarer
Postat av: idamari

Hah! Ska man skratta eller gråta? Synd på dina bullköttar dock..

2009-05-04 @ 16:35:40
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0