Det var en låååång semester ja!

Okej okej, värdelös bloggerska! Men inte längre!

My life so far:

mamma var här! Unnnnderbart. Hon är världsbäst och det finns ingen bättre. Det förstår ni säkert! Hon bodde här på vår soffa och jag önskar hon kunde bott kvar ett tag till. Men efter ett par gummistövlar och annat kraffs tycktes hon vara nöjd och åkte hem! Men Hon längtar tills jag kommer hem och hon har tagit ledigt så vi kan trycka paradis och Aladin i jul.

har börjat med karate! tjoohoo dock shitoryu men vad gör man när man är ca 115 mil från den enda anständiga klubben? Man biter ihop. Nej så hemskt är det inte men klart jag hade föredragit modersklubben! Kommer förövrigt alltid tävla för halmstad shotokan så blir det den vägen jag tar blir det Shotokan såklart!

skolan är relativt lam just nu! Skönt men samtidigt blir man förslappad. Vi försöker väl hålla schemat med morgonpromenader men sovmorgonen är svårt att undvika!

petra kommer! Japp Peeeteeera kommer snart och hälsa på mig och jag är sååååå glad! Hon är min stjärna och jag vill verkligen ha henne här så hon kan tillföra Umeå lite christmas spirit! (Snön lär väl kommit den 18 December eller?)

Inger har kommit i trotsåldern och vandaliserar här hemma! Pust och stön men hon är ju söt så vad gör man??

Har varit på stan med min lilla Mysan som jag håller så kär. De sista julklapparna inhandlade och lite till mig själv hihi!.

Eric gjorde en väldigt bra insats på gårdagens möte mot RIG då de vann. Åh han är min Stjärna! Vad krävs för att bli  klassad som spelarfru liksom? Den enda förmånen är att man skall hjälpa till att sälja kakor någon gång men är det en förmån? Vad hände med en match tröja till mig med nummer 22 på?

Framtiden!

Myyycket träning! Så skoj! Mycket gym och karate. Knåpar även på lite konditions scheman!. Snart hem och fira i lilla halmstad där jag hoppas på åtmindstone 2 snöflingor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0