karatekickande allergisk tentapluggare?

Ja min dag idag ser ut så där; Karatekickande allergisk tentapluggare.. Blev nog mest hmm låt mig se allergisk och sovandes men kan stolt påstå att plugg och 1,5 timme hård karateträning har hunnits med också!.

Allergisk ja det verkar vara så. Håll i er... mot godis! SUCK! Nu har jag min testkväll. Pressar godis för att se om fler utslag kommer.. Ah håll tummarna!
Karaten va Sjuuuuukt kul och längtar till Onsdag! De pratade om karatetävling i Boden iu Februari, borde man ställa upp??

Imon blir det plugg för fullla muggar, träffa ida och träääääna!



Chicago nästa ♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

Klart du ska vara med o tävla, ja vil följ med o kika! Spelarfru ska ja vara!

2009-11-30 @ 22:13:17
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Eric

Du får vara assisterande spelarfru isf my =)

2009-12-01 @ 11:57:55
Postat av: petra

inte här heller

2009-12-01 @ 14:23:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0