Santas little helper

Underbara helg! Har inte gjort annat än det som fallit mig in och njutit! I lördags blev det en hel dag hemma med Eric och vi gick inte utanför lägenheten förens kl 20.00 när vi skulle på Bio. Vi vaknade och åt Tacos till frukost och gick och lade oss igen. Vid två gick vi upp och åt något annat tror jag.. hm i allafall så lade jag mig och såg the Proposal och somnade igen. Vaknade vid 5 och skjutsade Sandra och sedan så var det bara att vara hemma och äta lite tacos (igen) innan det var dags för Bio. Luftslottet som sprängdes. Kanon bra! Men Jag fixar verkligen inte sådana spännande filmer! Gaaah!.

Idag, julskyltning. Gick upp tidigt och promenerade med Inger till Ica och köpte tomtegröt, chokladkalendrar, pepparkakor och ljus. Vi hade en riktigt julig frukost med massor med fina julsånger.  En tripp in till stan för att köpa Eric sjulklappar och nu skall jag inte göra något vettigt idag, tror jag!.

Imorgon är det karate igen! Yeees. Sensai har skickat vårt träningsprogram i Halmstad och uppmanar mig att träna inför det svarta bältet!. Ah glömmer aldrig när jag så snopet blev utan ett svart bälte.. Bara ca 2 veckor innan pajjade mitt knä och den drömmen förflyttades långt fram i tiden. Är det dags nu kanske? Ja vi får väl se. Är otroligt taggad att träna!.


Julen är snaaaaart häääär Iiihhhh! Grinchen idag, ett MÅSTE, screw elclasico!!





Vår lilla julhörna



1:a advent! Även Inger fick Gröööt

Vägen till Framgång!


Kommentarer
Postat av: petra

inte här heller

2009-12-01 @ 14:24:27
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0