Äntligen en riktig helg

Ja nu är tentan över, sweet. Och den kändes förövrigt bra! Tätt efter möljde lilla Mysan och vi tog bilen  mot älskade Droskan där det serverades fläskfilé med svampsås, precis vad vi behövde. En hel dag på stan med Mysan, Frugan, Sandy & Mona. Var på jakt heeeela dagen efter utklädnadskläder till kvällens sittning och äntligen vid 5 var vi klara. Eric var hemma och lagade mat och jag blev serverad underbar Tacos.
 
Helt sjukt underbart att slippa gå och tänka på att plugga i några dagar! Nu blir det snart stan med Min Eric, jätte mysigt med lite lunch på stan. Sen blir det hem och förvandla sig till grottmänniska:)

Mitt bruna hår börja ljusna upp, förstår inte, det var ju permanent färg, jaja skadar inte med lite ljusare. Nu längtar jag sjukt mycket efter att få träna igen. Har inte blivit mycket denna vecka tackvare allt pluggade från typ 9 - 7 :S. Punchput, spinning, funk - ååååh. I mina nya fräscha träningskläder ;)

Kommentarer
Postat av: petra

gumman, hur kändes tentan?!

ha så skoj ikv;)

2009-10-03 @ 18:12:10
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0