Ännu en

Värdelös föreläsning.. Ack jag blir så matt.. Hem och dega för att sedan slinga håret. Idag blir det slit på ICA Berghem.. Sitter lite och klurar på Tv licens.. Why? Vem vill arbeta som en sådan surgubbe som knackar dörr? Andra oönskvärda arbeten är: P-Lisa, Kronofogden och socialtjänsten!

Nu ska jag tvätta ur hårinpackningen och beskåda mitt nya och fräscha hår. Det blir sedan näsan i boken för ännu ett kapitel och sedan powerwalk innan arbetet. Imon är det nya tag, spinning, frukost, stan, lunch, träning av någon form, TACOS och vinbrännboll för nollorna. 

Kommentarer
Postat av: isa

haha bugg. Vi tävlade ihop tidigare men nu kör han utan mig :) därför är jag nu lite avis att jag inte fortsatte jag med

2009-09-03 @ 21:37:15
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: petra

TGIF!!!! du är sämst på att kommetera min blogg så nu bojkottar jag din!!!!

2009-09-04 @ 12:04:02
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0