Blod svett och tårar

igår var det dags. Längtar heeela sommaren och igår var det premiär, första punchpasset för terminen. Otroligt laddad drog jag på mig hård handskarna och öste. Glömde bort hur jobbigt det var och bara körde. Svetten rann och blicken fokuserad. Vilket pass, vilken känsla. När jag kom hem däckade jag på golvet, en kvart senare ålade jag mig in i duschen. Sen blev det gröt & Arn 2. Otroligt - mycket värdeladdat ord och passar perfekt!

Tisdag-morgon började med ett morgon-spinningpass följt av Biceps och Triceps på Gymmet. Mysan jag och Sandy hade packat ner frukost och vid halv 10 tiden hade vi dukat upp våra små matknippen på iksu där vi fortsatt förmiddagen med skolarbete - Case Änglamark. Testade Sandys spikmatta - fy f*n först, eller vet var väl att ta i Men Sandy lyfte upp mina ben så varenda spik köttade in, typ ;)


Hem plugg igen.. Kapitel 1-5 avklarat men kör en runda till för att vara flitig. Nyss varit ute på kvällspromenad med Frugan,bakat bröd & duschat. Nu blir det kvälls mys med nybakatbröd och Te framför idol? Ja kanske..

Just det, inger och jag har med varit på promenad. Eller nog mer var för sig, hon slet sig fram och jag sprang efter vs jag går fram och hon stretar åt andra hållet.


Kommentarer
Postat av: petra

busiga lilla inger:)

2009-09-09 @ 11:45:11
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: sofia

såå söt! tänk om man kunde ha en sån där att gosa med :)

2009-09-09 @ 20:54:14
Postat av: sofia

såå söt! tänk om man kunde ha en sån där att gosa med :)

2009-09-09 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0