Det känns overkligt

att när jag lägger mig i sängen så gör hon det med.
att när jag äter frukost gör hon också det ( fast hon dricker mest kaffe och läser tidningen )
att när jag tänker på henne gör hon kanske det på mig med
att när jag har något spännande att berätta gör hon det med
att när jag är glad är hon det med
att när jag vill få stöd och någon som lyssnar vill hon det med..

 Problemet är att jag inte kan se hennes happyface, problemet är att jag inte kan ringa henne när jag vill, problemet är att jag inte kan svänga inom hennes jobb och säga hej, problemet är att vi inte kan scrapbooka tillsammans, problemet är att hon inte bara kan ta bussen till mig och sitta på min säng och flamsa, problemet är att hon och jag inte kan kramas, problemet är att vi inte kan äta godis och se på film, problemet är att vi inte kan prata hemlisar, det stora problemet är att hon är i Norge & jag saknar henne så sjukt mycket. Det finns ingen bättre än Peeteera, Alla borde FÅ ha en Peeteera, Alla borde få känns henne. För hon gör iallafall mitt liv så hilma mycket underbarare.


Kommentarer
Postat av: petra

åh vad jag älskar dig!!!!!!!!! saknar dig som jag vet inte vad!!!!!!!!

2009-09-06 @ 16:12:41
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0