Lunch

Det känns som denna dag kommer innehålla en del blogginlägg.. Ja så roligt är det att plugga idag. Vädret är okej men inte tillräckligt för att sitta ute, eller? kanske borde klä på mig och sitta ute på "balkongen"? Just nu tar jag en paus iallafall, mellan plugg och tvätt. Det blir en couscous-sallad med kalkon, avakado, sallad och en god dressing med turkisk yoghurt och sweet chilisås. Undra hur dagen kommer fortsätta..? Händer något skoj?

Jag vill ju ha en iphone men det visar sig att fastoriset kostar 699 och sen tillkommer 150:- för telefinen så 850:- i månaden, känns onödigt. Suck.


En fräsch lunch, enligt mig


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Det kostar 189 kr.

VI MÅSTE FAN SES, om två veckor flyttar ja ju till sthlm, saknar dig =)

2009-09-10 @ 07:32:38
Postat av: em

Åh ett sånt vill jag beställa, kan man det ;D? Du ja jag ska ju till stockhoilm om 2 veckor ;)

2009-09-10 @ 15:17:06
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja självklart kan du det =) vill du att ja skickar det och du sätte rin pengar eller vill du ta det när du kan ?:D



om två veckor har ja nog inte flyttat , SYYND!!!!

2009-09-10 @ 20:02:00
Postat av: petra

hur orkar du göra sån mat varje dag?

2009-09-10 @ 22:04:35
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petra, det är gott? Vad gör du egentligen?? :D

Hanna! KANON! ja vi får lösa det genom msn tkr jag :) synd att vi inte kunde ses :/

2009-09-10 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0