På cykeljakt

Ja jag lånade ju Elins cykel i våras när jag var lite kuckilurig. Jag kom hem, cykeln lika så men nyckeln försvann någonstans på vägen. Så tills nu har cykeln stått i cykelstället på rullstensgatan 10, trodde jag.. Nej tydligen har hyresvärden "rätt" att ta bort atta cyklar som står där. Kom dit igår och skulle hämta den och det fanns ingen cykel så ringde Nils Ture som lådsades som att oj är den borta. Men jag är smartare än så och efter ett tag kom sanningen fram. Idag körde jag och Elin till Gimmonäs, dit de kör alla cyklar, piffar till dem och säljer dem. Så fräckt. Men den gula faran kom på plats igen!. Case två klart och nu blir det hemma plugg imorgon, skööönt. Torsdag blir det tentaplugg pust och stön. Vill ha lov igen hehe. Nu blir det nog till att baka lite bröd och bara ta det lugnt. Ikväll blir det lång PW med Ellan.

Ja men ska jag bli en riktig Dala kulla i framtiden är det väl dags att man börja lära sig. Se och lär ;)



Allt för min Eric ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0