Underbara morgon

Dagen kunde inte börjat bättre. Vakna jämte personen som betyder mest för mig. Stiga upp jätte pigg och ta en lång powerwalk med Ida. Inom Berghem för att köpa nybakade frallor till min Plutt. Vädret var underbart och jag gick utanför huset och plockade lite blåbär. Efter det dukade jag upp ett underbart frukostbord och väckte Eric. Jag åt tills jag höll på att spricka. Efter det har vi varit på resande fot hela dagen. Köpte en ny matta och Ajvar&Ketchup

När jag kom hem mådde jag inte hundra och Eric stoppade om mig. Nu en halvtimme senare känns det bättre men inte helt hundra. Ska se om några smörkolor gör det bättre, hihi. Lördagsgodis är fint. Petra gillar godis och jag gillar Petra.

Idag är det sittning på REX men jag skall upp tidigt på Core -control utbildning och tänkte stanna hemma. Eric ska bjuda Bys på middag så jag hoppar in och får mat och vilar väl sedan.

Igår firades det 6 underbara månader med bowling (host host där jag spöade eric rejält host) Sen åt vi grillbuffé och såg filmen skotten i knutby. Betyg - jag somnade.

Ska plocka meeeer blåbär

 
Vår nya matta - mysig


Inger godkänner mattan


Vår underbara frukost


Kommentarer
Postat av: petra

du får bjuda mig på sån frukost också=) här i oslo blir det liksom gröt eller macka VRAJE morgon.. vi har ett pålägg.. fatta trött ja e på korv eller. (äter ju inte ost för jag är laktosbarn)

2009-09-12 @ 23:50:44
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har emelie ett marsvin/ hamster ?:D

2009-09-13 @ 18:42:31
URL: http://h4nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0