Varför?

Varför är du i ett annat land när jag behöver dig? Idag var en sån dag. Eller rättare sagt hela veckan fylld med en massa måsten. Jag hatar måsten. Det är det ända som exsistera i mitt liv. MÅSTE gå på föreläsning,plugga, komma hem och plocka undan i röran, plugga igen, träna. Vad händer sen, jo klockan är natten och jag måste lägga mig. Har vekrligen jobbat hårt denna vecka med Case Änglamark. Och nu när den är klar är det dags för nästa + enormt många kapitel att läsa och dags för nästa Case. Tenta om 2 veckor och jag har glömt hur kul man kan ha utan  måsten. Det är därför Petra ska vara här. Hon gör mig så sjuuuukt glad. Ringde henne en sväng, men det är inte det samma som att ha henne brevid mig.. hm.. inte okej.. ah jag blir ledsen, vill ha Petra.

Nu har jag nyss ätit hallonpaj och nu blir det till att fortsätta mysa med mysan och Saaaaandy



Kommentarer
Postat av: petra

finaste bilden på oss!!! saknar dig så em, va så skönt att få höra din röst. kärlek

2009-09-19 @ 06:42:26
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Isa

Vad roligt, då hakar jag nog på er! Sjukt skönt var det ju att gå på morgonen!

Härligt att ni fått ert case klart, det är bara att kämpa på, är det en kurs med lite högre tempo vänjer man sig vid det också!

2009-09-19 @ 21:10:05
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0