Fredag 27/8

Efter en vilodag blev vi taggade på träning och avslutade just ett nytt benpass, skulle bli lugnt men aj aj, inte det. Men skönt och jag är nöjd. På slutet fick magen ett kokstryk. Nu sitter jag och äter lite mellanmål, äpple, kanel, turkiskyoghurt och nötter, yummi. Ägget är på kokning, heter det så? , hur som, snart ett smaskigt ägg.

Snart bär det av till Olearys för lite arbete och jag hoppas på smaskig P-mat. Imon blir det sovmorgon(8) för att sedan gymma överkropp, sälja liter kläder med temat ROCK och sedan kan det bli ett löppass, ja Eric ska ju på middag, så vad gör man, fördriver ju tiden bäst på kära Iksu.

Planer: KettleBells utb nästa helg, jo lockar mig enormt. Detta kommer innebära nya och tuffa TotalTraining övningar, Yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0