Kanelbullar

Finns det något bättre? När jag var liten avskydde jag det, fårstår det ej? Ju mer pärlsocker och kanel desto bättre! Nu är jag iallafall mätt och ska på spinning om ett tag. Typ det första passet för i sommar, nä några löprundor och gym men inte mycket desvärre men det gör mig ännu mer sugen! Så spinning med Emelie Wiberg :) Och sedan bubbelpool och date med Emelie och Kalla, ska bli mys. Film och deg med härliga tjejer, det har jag saknar denna sommar.

Imorgon är det Makeover-day, jag skall till Marcus Mendes på Wish och snygga till min frilla, för er som har missat har jag blivit kortklippt och det är läckert, i will stick with that! Nu är det lite pussel som gäller tills det är dags att svettas lite!Imon kommer Eric tillbaka, åh det ska bli så mys. Så en mysig dag på stan med frisör odyl sedan kommer Eric och då blir det godmat och mys i soffan heeeela kvällen. Veckan därpå är det plugg som gäller då jag har en kemitenta som kom i kläm sedan tidigare.
Och... en stor och viktig sak. Har i år trånat efter en lång Odd Molly kofta men de kostar jag skjortan men igår då fick jag tag på en trots allt and i loooove her!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0