Måndag 16/8

Åh det var så skönt att sova idag, men vid åtta snåret dök en iller upp i min säng och tyckte det var sags för mig att gå upp. Försökte hålla henne en stund och klappa så hon skulle somna en stund, men ni som känner Inger vet att det är omöjligt så upp och hoppa. Gröten var ovanligt god idag och jag lyckades piggna till!. Nu har jag skickat lite viktiga mail och snart har gröten sjunkit ner så jag kan kryta på mig löparskorna, ta en tur och sedan gymma!

Hoppas på att min kära syster har tid att göra om min blogg snaaaaart :). Lite mer sportig kan den nog få lov att bli tycker jag! På schemat står det en fika med självaste Annika vilket ska bli mysigt så det är dags att komma igång ed dagen, den är fullprpppad med godbitar.






Oh yes, mina kläder behövde verkligen vädras igår, var precis som att jag stod i en dusch i en timme igår men i självaverket var det 1 timmes hård slit i spinningsalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0