Måndag 23/8

Aj aj aj, mina ben värker något otroligt och rumpan med. Bra benträning det dära!

Igår var det ju söndag, som du säkert vet. Det är en rätt go dag ändå :) Kan bara ta det lugnt och njuta. Bar av till iksu för ett tungt benpass och sedan hade jag mitt första pass efter sommaren. Total Training och passet var nästan helt fullt. Vilket jag inte hade räknat med så fick springa och kompeltera utrustningen. Men skoj var det och ja... den fystska statusen är inte på tip topp för alla men passet igår gav en bra indikation om vart vi alla låg och motivation om vart vi ville komma. Bra flås och en jäkla anama, gillade dem skarpt, bra grupp :)
När jag kom hem och var helt slut öppnade jag dörren och där stod Eric i förkläde, spelade Brad Paisley i bakrunden, redan där var min kväll räddad. Får slå mig ner i soffan och det serveras helt otrolig mat. Tack, i live for little moments like that - Brad Paisley.

Idag en god sovmorgon och sedan grötafrukost som vanligt. Hängde och väntade ¨på en lärare i en timme och sedan var det kemirepetition. Kände att jag faktiskt fick ut mycket av den och svar på mina frågor då det typ bara var jag som hade frågor.. vidare mot stan för att möta min Skauuune. På waynes med en god smoothie och plugg, Tror allt vi blev lite klokare, inte sant ;)? Sedan snabb svängde vi förbi MQ och några få utvalda butiker ;) MQ säger bara det, vilka härliga människor! Tycker otroligt mycket om dem! Lyckades nosa upp en jätte fin kalender med. Ja ni och känner mig vet att det är min fetish i livet :). Nu blir det pastagratäng och fångarna på fortet.






Erics delikata middag

En fin present från mamma, knäckebrödslådan och servettstället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0