Måndag 30/8

Tillbaka efter träning, 60 minuters Punchout med Palle, ja det blir intensivt och tufft. Du laddar jag om med kvällsfika inför morgondagens (med betoning på morgon) gymträning innan skolstarten! Japp Dipsantalet skall stiga i morgon, om jag undviker träningsvärken från ikväll då.. Kvällsfikan bestod av Erics hembakade bröd, solrosfrön, morötter & linfröbröd! Sjuuukt gott, han är en riktig husmus den dära ;)

Imon börjar Biomekanik och på onsdag Massage. Skall bli riktigt skönt med massage, dock är det idrottsmassage så nog inte så mycket avkoppling om man inte gillar smärta i ömma vader, vilket jag gör :)

Dagen har varit lugn med Eric och en snabb visit på stan som innebar en fika med Simon, Eric och Jollan På Costas, Mmm Älskar Costas och deras Vanilj Chailatte, yummi.

Fick lite fler uppdrag på agendan som jag inte trodde jag skulle få men fick börja ta i tu med det också.. Nu ska jag njuta av sista ostmackan och krypa ner till sporten!

Förövrigt avnjöts en favorit idag, hederlig fläskkotlett, potatis, morötter sallad! Det slår aldrig fel med husmanskost!






Kommentarer
Postat av: bella

men emelie, skalar inte du dina morötter!!



Gosh vilken karl du haffat dig, som bakar och har sig ;)

2010-08-30 @ 22:16:11
URL: http://bellalargo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0