Onsdag 25/8

Vilken lång dag, men även denna lider mot sitt slut. Började med ett grymt bra spinningpass med Ewelie, ja gud, helt slut efter det. Två mackor på språng till  ÖP för att skriva en tenta, hm.. kändes nog ganska bra ändå, ja för alla de timmar jag har pluggat hoppas man på utdelning med ett G eller VG? Det återstår att se, Lunch med Eric på Iksu! Efter ännu en prestigefylld efm så var det vardags handling, grymt mysigt och sedan en sväng på stan, inhandlades en jätte fin G-Star lång- blus och Eric ett par jeans. Efter att jag släppt av Eric på träning var jag på Strömpilen och rände. Och spenderade som vanligt majoriteten av tiden på MQ med kära damer. Det är alltid samma visa, Kan nog bero på att mina arbetskamrater är underbara? Gaaah, det finns så mycket jag vill ha, en ny rutig skjorta från Zoul i höstfärger, sååå het. Sedan Poncho, åh. Lång historia kort..För några veckor sedan hittade jag den snyggaste Gstar ponchon på MQ, 1700:- aj, lite rabatt på det men still dyr... Kom in en annan från Sunshine, en grå med schyst krage som jag skulle köpa men insåg att Umeå hösten är på gång och då är den för kall men alldeles för varm för ha inne. Då kommer Hm reklamen med den bruna ponchon.. tänkte nje den vill jag ej ha för alla kommer ha den, beställde den på nätet men avbokade den efter någon vecka, Sen kom de in i butiken och jag testade den.. hm.. gillade den men hade inte riktigt insett det där med väder och vind. Så idag bestämde jag mig, den ska jag ha, sy på en päls för att göra den unik, men.. den är slut i stan, slut på strömpilen, slut på Ersboda, slut på Eurostop och stan i Halmstad! Och nu vill jag ha den ännu mer!! Så har beställt den på nätet, igen, men ska se om det finns någon underbar själ som hittar den typ i sthlm (A).

Puh, nu ska jag inte göra något, eller jo men inte mycket, datorn, tv:n fil och flingor, måla naglara och njuta, Eric kommer snart, hade hoppats på några minuters pysslade till men tja.. Blir fler kvällar :) Imon är det dags för inventering på MQ; 06.30, Observera tiden!! Sen jobb på Strömpilen och sedan träningsmatch mellan Thoren och ? Tja, skoj ändå, Eric är min stjärna.

Träningsvärken har släppt i benen efter spinningpasset, vill träna imon men tiden räcker inte :( suck får dra med mig Eric på fredag :) And.. Tack Älskade syster som har pimpat min blogg helt otroligt Heeeet!<3


Min nya "allväders - jacka" Observera, inte PRAKTISKT!!
We hate praktiskt.


Kommentarer
Postat av: Ewelie

Snyggt! ...gäller allt; layouten, jobbet imorse på spinningen, tentan, shoppingen etc och inte minst du!

2010-08-25 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0