Lördag 11 December

Tjoho Äntligen LÖRDAG! men först.. Passen i torsdags gick bra.. MEN... jag glömde min CD skiva och blev lite låst.. hittade en i omklädningsrummet, Power summer 2001, Antique, Westlife, Craig David och Atomic Kitten... Hm.. Som tur var var det ett stålgäng som var på passet och de märkte nog inte ens musiken, annars ligger jag nog på minus haha ;)
Efteråt mötte jag Jimmy, Bosse & vindunken För byggning av sittningsoutfits. 5 timmar senare hade vi de coolaste outfitsen och var super taggade inför vårt uppvisande idag ;)

Fredagen - ledig med så stort L det bara finns. Benträning med Eric fäljt av underbar lunch med Mysan på hederliga Droskan! Vidare på stan med Sandra & My, och shopping. Förstår det inte.. Tillsammans med my kommer djävulen fram och tar mina pengar. Kom hem och var jätte nöjd men nu, folket, jag har fulla garderober, flera kartonger.. jag behöver inga fler kläder haha.  Bestämde mig för att behålla jackorna. En från Carling som med halvapriser fick komma med mig hem och sedan en Annan vårkappa för 199:- som kostat 2500. Bra deals är rätt dela, det behövs inte ens shoppingargument. Det blev tacos för att lugna nerverna och sedan ett pass på Olearys, och mina Olearys tjejer, de är för fina!Nu Intersport och sedan... dra lådan över huvudet ;)


1 år & 9 månader idag  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0