Onsdag 8 December

Dagens träning: Total Training med Oscar Tollknäpper, ett riktigt skönt pass och jag är slut i mina armar och axlar! Åh känner mig som en liten flicka igen men träffade en tjej person idag. Hur trevlig som helst! Gud va jag uppskattar framåt och framför allt trevligt folk, gillas verkligen! Minns när jag var lite, vart jag än var hittade jag en ny kompis. Idag är det inte alltid lika lätt, man nöjer sig inte med vad som helst, endast de bästa!♥

Annars så hanns det med grupparbete, julklappshunting, julsittningsoutfits inhandling med Jimmy och palt!
Imorgon - Torsdag - promenad, träning och två pass på schemat, fullt ös! Nu blir det pepparkaksbak, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0