Så går det

när det är helg, då blir det frukost vid matbordet och det gillar jag!. På senaste tiden har jag jobbat en hel del på MQ och jag verkligen älskar det. Personalen är helt underbar och jag kände mig som hemma redan efter den första timmen. Veckan har varit fullspäckad som vanligt och jag ser fram emot en lugn lördagkväll och söndag!

Gårdagen var helt underbar - En bra föreläsning om kolhydrater, folks det är det okej att dricka light så kör ;). Mysigaste lunchen med min Mys ever och sedan kollade vi llite på stan. Jag bytte en klänning och köpte lite pysselsaker, sweet.  3 timmar jobb och sedan kom Eric in och vi köpte en fin skjorta till vår idrottsgala som är i slutet av mars. Vidare till Iksu där jag kunde hämta ut mina nya läckra, snygga, heta och underbara träningskläder. En massa gobitar. Tights, långa och korta. Löpar jackor, thirts, klocka, väska, färgstarka toppar, you name it. They made me happpyyy. Tacosen på bordet när jag kom hem och det slank fort ner.. Tufft att räkna kcal på tacos men det löste vi.

En fortsatt underbar kväll med Pyssssssel, hur underbart är det inte att bara gå in i sig själv och leva. Tiden sprang iväg och några timmar senare hade jag gjort en egen kalender. som jag älskar, stolt Petra? Det var det första jag tänkte när jag var klar :) Här kan jag skriva både när jag tränar, vad jag tränar och vad jag stoppar i mig. Skall bli grymt skoj att få ett hum av om man egentligen äter för lite? för mycket, saknar vissa delar osv.

Dags för jobb.. 4 timmar och sedan deg deg deg med plugg.. ännu en sak som känns helt okej, plugga en lördagkväll. ah inte helt fel!! Imon skall jag nog dra rtill Iksu för Niklas Total training pass, det verkade maffigt ;) Nu skall jag ösa hela veckan i mina nya glänsande kläder ;)


  
 


Kommentarer
Postat av: petra

gud vad fina scrappingar!!!

2010-02-28 @ 15:14:47
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0