Nervöst samtal?

Nej men jag blev nervös när ett 08 nummer och jag inte hinner svara. Jag ringer upp och det är Utrikes Departementets telefomväxel! Nervöst ringer jag upp och kollar meddelandet de lämnade... som tur var, var det en kvinna som jag ring men på hennes vanliga nummer. Hon hade skickat en bröllopsinbjudan som råkade hamna hos oss.. Pust!

Det blev ingen dynamic training för när jag precis skall stiga in i hallen kommer Mia och säger: - Men du det är Freepowerdance, det ska du väl gå på..Och det gjorde jag! Så otroligt inspirerande och fartfyllt. Afrodance blandat med fysiskyoga och kampsport. Mjuka rörelser blandade med explosiva och hårda rörelser. Maffigt måste jag säga och jobbigt framförallt. Hoppas verkligen på att efter utbildningen i Februari få möjlighet att hålla detta passet. Det kommer passa mig perfekt!


Hem för att baka gott bröd med många olika frön, en dusch och att göra en powerpoint för morgondagens stora redovisning. Det var faktiskt första gången jag gjorde en så imon får alla förbi se alla special effekter och färgstarka inslag, kunde inte hjälpa det :) . Det är första gången för alla någon gång...


 
Igår var det 10 månader med min kräftplockare från Dalarna.


Kommentarer
Postat av: petra

hur var första skoldagen?

2010-01-13 @ 08:35:03
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst var d härligt med FreePower! skulle du gå utbildningen?

2010-01-14 @ 02:20:24
URL: http://bloggen.fi/mia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0