Ledsen och besviken

Idag ska mamma och pappa komma, i en vecka har jag planerat att grilla och imon gå ut och äta. All mat är inhandlad och klart att lägga på grillen. Nä då stannar de på ikea istället och äter, tack för den!!! Har sett fram emot att få bjuda dem för en gångsskull nu sitter jag här med 4 köttbitar..

Annars jobbet rullar på:)   Gårdagen var händelserik... första 10 timmarna var sjukt lugna så jag och jenny fick gjort en massa! Men sedan kl 21.30 ringer de och från biltemas lager och ville boka 15 platser.. oj hehe okej det löser vi men hur många dyker upp 35 Personer haha! Alla är fulla och glada och vill beställa allt samtigt haha.. Stackars mig och jenny sprang som djur men bra blev det :)

Idag njöt jag av min lediga dag på stan och en Fika med Emelie :) Nu ja nu ska jag äta 4 köttbitar, 3 bakade potatisar och en liter jordgubbar och dricka upp allt vin själv, ses!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0