Intensiv rutt

Första stopp *Chicago - 2 veckor i Sköna Chicago med MYCKET god mat (Tacobell och jordnötssmör i mängder), Chinatown, vattenskoter i Wisconsin, sushi, Estevan och party. Mina två veckor i stora drag. Många timmars resande och efter att ha varit vaken i 36 timmar hamnade jag tillsist i en bil från göteborg mot Västerås med min Eric. Ett mycket kärt återseende :). En pizza i västerås och dagen därpå bar det av till det bästa dom någonsin skulle kunna hända Emelie Eva Persson, nämligen Brad Paisley LIIIIIVE, i London. Mötte upp Niklas och Robert som blev våra privata guidar som tog oss runt. Köade i ca 7 timmar och hamnade näst längst fram. MÅNGA TÅRAR från Emelie, skulle kunna säga att jag tappade X antal liter vätska genom mina tårar. Något som jag med all säkerhet tappade var rösten och känseln i mina fötter men vem bryr sig? Jag fick se Brad Paisley, fick röra han, fick se han och fick sjunga tillsammans med han och det bästa var att det var med min älskade tvillingbror och min Älskade pojkvän. Jag hade en amerikansk flagga som viftades flitigt. Trängde mig fram under en låt bara för att få vara så nära jag kunde och som belöning fick jag hans plektrum. Viktigt att notera att han sträckte sig efter mig för att se till att jag fick det och ingen annan, finns det någon finare lovestory ;)?

Lycklig som jag vet inte vad traskade vi hem och några timmar senare lämnade vi vår lilla weekend i London mot en trevlig stund i Borlänges skogar hos Minken som stod för underhållningen på midsommar. Riktigt mysigt och så mycket midsommar det bara kan bli, sill, nypotatis, dryck, solsken i en stuga vid sjön i dalarna.
 
På lördagen avverkade jag min första fisketur med Eric, fick ingen fisk men har reda fångat gammelgäddan ju ;) Och nappade lite popcorn :) På måndagen satt jag mig i bilen mot Umeå igen.. mixade känslor men när jag väl kom fram kändes det bra.. och i går avverkade jag första arbetsdagen på Olearys. Mycket arbete men kul var det och med sin vän som chef känns det tryggt. Så  sommarens timmar kommer spenderas där och på MQ och på Iksu. 

På måndag kommer Mammi & Pappi, äntligen. Bilder kommer imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0