Sommarlov!

Allrighty.. denna vecka har gått såååå frukansvärt fort! Sol varje dag så jag har då allt jobat på brännan tillsammans med timmars kondistionsplugg. Fredagen bar det av till att hjälpa systra mi med bröllopsprepp och sedan laddades det upp för tenta med uteservering och öl! Känns som att vara utomlands. halmstad på sommaren - så rätt! Vidare besöktes Ullared och Båstad!

lördag, upp kl 6 för att göra sig bröllopsfin och framför allt tenta, haha var lätt snyggast på tentan med håruppsättning och mängder med smink, alla trodde jag var störd ;)

Tentan kädes bra och jag åkte så fort Spike bara bar mig till systern för att fixa allas hår och att försöka hålla hennes nerver i styr.

klockan slog 14,00 och klockorna ringde, bröllopsmarshen på elgitarr drog igång och vi stegade in, i våra svarta klänningar med röda rosor i händerna. Lovorden var vackra och saxofonen spelades flitigt! Tårarna gick knappt att hålla tillbaka och utgång till high way to hell.. Bör påpekas, det var ett rockigt bröllop men absolut mer traditionellt "vitt" än vd jag trodde.

Vidare på fest på Lilla Böslid där jag höll tal och njöt av att sitta brevid min vackra syster som sken som aldrig förr, konstigt? Knappast det var ju hennes lyckligaste dag i livet! Är så glad att jag fick dela den med henne, som hennes tärna. Efter god mat och dryck vankades det bröllopsdans som efter ett kort parti lugn musik bröt ut till fartfylldmusik som slutade med "höfttåget" vad det nu heter. All hängde på och skrttade flitigt. öppen bar och mängder med dans!

idag är vi lagom trött och nu vakas det att brutalt misshandla pappa i MINIGOLF!
om några timmar lyfter mitt plan till chicagooooo! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt ni verkar ha haft det på brölloppet! Eric ser lite vilsen ut på den sista bilden, är han inte van att vara i stora städer som Halmstad? ;) Hoppas du får det skoj i UVESA!! =)

2010-06-07 @ 22:42:25
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0