Infinna sig i lugnet

För ett par minuter kankse någon timme. Tentan är skriven och det kändes bra och jag hoppas min magkänsla ger mig rätt tecken. Hem för att sitta i soffan med gott samvete ett tag  för att sedan äta en god matlåda, lax och potatis, smask.

Sedan var det bara att sätta igång med plugg, det är mycket som skall hinnas med på kort stund och jag längtar tills att påsken är här så man får några dagar att ta igen sig. och framförallt umgås med sina favoriter. Dock lever jag i ett stort dilemma och mina käraste favoriter finns en bra bit i från mig, Jackie i Chicago, Petra i osloo, Oscar i halmstad men när jag kommer hem är han i sydamerika?, tjejerna i halmstad.. Visst har jag mina godbitar här med men det är något alldeles speciellt med de allra äldsta och godaste kexen. Som tur är är det Skypedags med Peetera ikväll och jackie skall jag boka en biljett till imon så snart så. Men det tar på krafterna, det gör det. Tur man har inger och Eric under samma tak! Och Iksu över gatan ;) Nu blir det TOTAL TRAINING, Yeeeees.


Dagens middag: kyckling&Curry.


Kommentarer
Postat av: petra

hur gick tentan???

2010-03-11 @ 07:23:41
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0