Finner ro

Äntligen hittade jag mig en stund att slå mig ner och skriva av mig.
Det är nu dags för ännu en utgång, denna gång med MQ tjejerna och det skall bli sjukt roligt. Tacosen står på spisen och fördrinkarna blandade! Nyfrisserad och ny playlist!
Imorgon följer jobb och sedan grillning med Eric och inflyttningsfest hos Jange!

Var och fixade håret hos Jenny igår och blev sjukt nöjd! Himla duktig Frisör! :)


Tiden rullar på och det är snart dags för att åka hem en sväng, vara brudtärna på min systersbröllop, which will be aaaawssome! Sedan åka till Jackie ett tag. Skall bli hur underbart som helst.

Efter allt besök känner jag mig taggad för att åka hem till min familj, saknar dem!. Hm.. vad mer har jag att berätta? jo under veckordagarna är det grupparbeten och laktattest som gäller haha, so my thing! och över det är det träning, blir en del med Eric, which i looove :) hur kul som helst. längtar tills sommaren kommer och iksu kör ute pass. Kolla idag, 22 grader värme, tänk att få vara ute och köra Total i detta väder, well to be continued... det kommer dyka upp!.

Mina senaste dagar i bilder!

    
     
  
  
Nya goda måltider, hemmagjorda chips, kärleksförklaringar, nära & kära


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha sexy! Men du han e rätt söt den där eric ändå! ;) puuuuss

2010-05-16 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0