Fredag 12 November

Hela gårdagen gick åt att sitta på ögonkliniken och akuten.. KUL! Sedans Tunisien har jag haft jätte ont i mitt högra öga varje morgon när jag vaknat och måste sova minst 11 timmar för att orka ta mig upp och inte ha så ont i huvudet :/ Men hittade de något fel, nej? Träffade 5 olika läkare.. och kändes skönt att höta att alla värden var bra men att de kunde inte förstå vad som låg bakom det.. så fick gå hem och äta panodil..som vanligt! Tråkigt men sant.. Så en sleten Emelie somnade tidigt igår och missade båda mina pass..

Fredag idag and i looove it! Började dagen med ett viktigt möte och nu Idag blir det att handla och baka till Erics match imon där jag ska sälja fika..och sedan.. ja är ledig så ska njuta :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Snyyyyyyyyygg frilla smulis!!! <3

See u soon!

2010-11-12 @ 13:24:30
Postat av: petra

gud vad fin du är!!!

2010-11-13 @ 20:17:52
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0