Lördag 6 November

Gårdagens jobbpass var både lugnt och roligt, en och annan fyllehistoria men majoriteten var kanon! Har en aning känningar i kroppen efter brutalbänken och andra test från igår.. gott men känns som en vilodag skulle vara på sin rätta plats.. Återstår att se om jag kan hålla mig borta från happeningpasset idag eller ej, att få stå jämte Ewelie och köra är ju en ära :)

Flera bollar i luften och nu har en och annan nyhet dimpt ner i lådan, men återkommer när allt blir i sin rätta och säkra plats.

Känner även att det skulle vara på sin plats att snygga till sin frilla en aning.. väntar in min underbara frisör Jenny som skall ordna mirakel av mitt hår. Åter till lite pyssel och sedan pass samt 8 timmar i Olearys tröjan! Dags att hitta en bra Pulsklocka, Tips?`

Kommentarer
Postat av: Ewelie

Äran är min, fighter! Puss

2010-11-07 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0