Måndag 2 November

Det bästa med min Tunisienresa:
- Galopera med Chico på Tunisiska landsbygden utan hjälm
- Croissant till frukost
- Färska Dadlar
- Massor med sol & ingen solkräm
- Vildkatter och dromedarer
- Min familj
Idag har jag tentat av Biomekaniken och det kändes skönt. Att alla timmars slit i Halmstad och Tunisien nu kan läggas bakom mig. En mysig lunch på Costas med Eric och lite shopping. Fick en fin present av Eric och fick träffa Sussis lilla Victor  ♥, blev en riktigt bra dag trots allt.
Planerade lite punch men efter gårdagens skada så blev det en vilokväll med inger och tv:n, helt okej det med.
Imon bär det av mot nya hemliga uppdrag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0