Måndag 22 November

Dagen började med ett Vo2max test- Maximalt syreupptagningstest. In med en kanyl i armvecket och upp på hojen. Det var mitt första Vo2maxteat och masken var rätt obehaglig att ha på sig men det gick bra. Testet gick tydligen väldigt bra och jag hade 3,6 i syreupptagning vilket elitidrottare har så det var ju roligt.. Hade tydligen en elitidrotts-motor i mig haha. Kul att höra.. bäst man göra något av det :) Men det var lärorikt men jobbigt och hade kanske varit ännu bättre med lite musik i öronen? Dags att skaffa en Pulsklocka och börja pulsträna.
Efter testet gav jag mig vidare mot gymmet för att pumpa lite överkropp och med Richards hjälp körde jag riktigt hårt på gymmet. Skönt!

Fick även ett samtal från Ica jag jobbade på innan i Umeå som undrade om jag kunde hjälpa dem nu två dagar men mamma är ju här men riktigt kul att de ringde, då har man gjort bra ifrån sig :)


Efter testet var det ytterligare en kass föreläsning på IME så jag gick och jobbade. Men på Olearys var det lugnt, väldigt lugnt så efter 3 mysiga timmar och köpte sedan lite kyckligvingar till Eric och mig. Imorgon är det 3 timmar på Intersport och sista upplärningen, julpynt och bak med Eric och sedan Punchout med Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0